Annuleringsvoorwaarden

  • Reserveer nu je plek en doe een aanbetaling van 20% van de reissom.
  • Je kunt annuleren tot 3 weken voor vertrekdatum, dan krijg je de aanbetaling terug.
  • Laat je de vakantie gewoon doorgaan, dan moet je 3 weken voor vertrek de resterende 80% van de reissom betalen.
  • Als de reis door de overheidsmaatregelen helemaal niet mogelijk is, dan krijg je uiteraard aanbetaling of gehele reissom terug.
  • Ook wij houden ons het recht voor om de reis te annuleren ook in dat geval krijg je de aanbetaling of volledige reissom retour.
Tot slot

We raden je aan om een annuleringsverzekering af te sluiten.

Bezoek voor meer informatie over je rechten als consument de annuleringspagina van de Consumentenbond.

Coronamaatregelen Eilandhoppen

Als je Corona gerelateerde klachten hebt (voor, tijdens of na de reis) meld dat dan direct bij ons.
Heb je al Corona gehad, of ben je gevaccineerd: laat het ons weten bij je aanmelding.
We hebben bij het inkwartieren een gezamenlijk gesprek over Corona waarbij we onze veiligheidsmaatregelen doorspreken. Dan horen we ook graag wat daarbij voor ieder van onze gasten belangrijk is.

Je kunt ten alle tijden aan boord eten. Gesloten horeca is geen probleem.

Coronamaatregelen tijdens de reis
  • Twee gezinnen per reis
  • Per gezin: eigen toilet, eigen douche en eigen hoek aan de eettafel
  • Schipper en matroos eten in aparte ruimte
  • Bij het klaarmaken van maaltijden of afruimen: per keer 1 gezin in de keuken.
  • In elke kamer de mogelijkheid je handen te wassen met antibacteriële zeep.
  • Ontsmettingsdispenser in de hal met afdroogpapier
  • Extra schoonmaak sanitair en gezamenlijke ruimte
  • Extra luchten van de gezamenlijke ruimtes
  • 1,5 meter afstand benedendeks voor de volwassenen

En vooral: eerlijk zijn over eventuele Corona gerelateerde klachten en direct melden.

We passen onze maatregelen natuurlijk aan op de voorschriften van het RIVM die op het moment van de reis gelden.
Door Corona kan het zijn dat we een reis zelf moeten annuleren. Of we moeten iets veranderen in het vaarschema, zoals een andere afvaarthaven.

Coronamaatregelen individuele reizen

Als je Corona gerelateerde klachten hebt (voor, tijdens of na de reis) meld dat dan direct bij ons.
Heb je al Corona gehad, of ben je gevaccineerd: laat het ons weten bij je aanmelding.
We hebben bij het inkwartieren een gezamenlijk gesprek over Corona waarbij we onze veiligheidsmaatregelen doorspreken. Dan horen we ook graag wat daarbij voor ieder van onze gasten belangrijk is.
Je kunt ten alle tijden aan boord eten. Gesloten horeca is geen probleem.

Coronamaatregelen tijdens de reis 
  • Maximaal 8 gasten per reis (dat is normaliter een maximum van 12)
  • Elke gast een privé hut, alleen huisgenoten mogen een hut delen (er zijn 6 hutten)
  • In elke kamer de mogelijkheid je handen te wassen met antibacteriële zeep
  • Ontsmettingsdispenser in de hal met afdroogpapier
  • Extra schoonmaak sanitair en gezamenlijke ruimte
  • Extra luchten van de gezamenlijke ruimtes
  • 1,5 meter afstand benedendeks voor de volwassenen
  • Aan tafel op 1,5 meter afstand van elkaar eten.
  • Schipper en matroos eten in aparte ruimte

En vooral: eerlijk zijn over eventuele Corona gerelateerde klachten en direct melden.

De maatregelen passen we natuurlijk aan de op het moment van de reis geldende RIVM voorschriften.  Door Corona kan het zijn dat we een reis zelf moeten annuleren. Of we moeten iets veranderen in het vaarschema, zoals een andere afvaarthaven.